woensdag 23 januari 2013

Dobberen

Een eerste blogbericht. Kort, om te testerdetesten hoe dat er uit gaat zien. Heel veel meer gaat het nog niet worden. Gewoon, omdat ik nog geen kaas heb gegeten van 'de andere kant' van het bloggen. Eigenlijk is alles nog heftig 'under construction', maar een mens moet ergens beginnen. Ik weet hoe ik het wil, maar ja, nu nog uitfiegelieren HOE dat dan moet. 

Ik lees me suf, ik blader me suf, ik klik van hot naar her en weer terug. Er zijn veel blogs die ik volg en bij mijn dag zijn gaan horen. Maar nu, tijd voor mijn eigen Mengel en vooral veel Moes. Dat verklaart dit eerste blogbericht. En om er achter te komen of het blogschip kan varen, dacht ik dat het misschien handig zou zijn om eerst eens wat te gaan dobberen... Ik wens mijzelf een behouden vaart....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten