woensdag 30 januari 2013

Donkere wolken

Met bakken kwam het net uit de lucht. De wolken zaten zo vol, dat het er donker van werd. Ik zat dus fijn achter mijn Macbook met de lampen nog aan... Helaas zijn de vooruitzichten nog niet heel veel beter. Ik kon (kan) dus wel wat zonneschijn gebruiken. Op zoek naar vrolijkheid. Met een grote bak koffie neuzen op het internet. Ik vind dat een fijne combinatie. Koffie en internet. Alles combineert eigenlijk goed met een lekker bakkie leut (nou ja, alles... hmmm ;-). En tijd had (heb) ik, om het internet af te speuren naar leuks. Want de crisis is ook aan mij niet voorbij gegaan. Hallo bezuiniging, vaarwel baan. Ben thuis dus aan het genieten van mijn vele 'vrije tijd'. En genieten van vrije tijd kan ik, het zou alleen helpen als je het vooruitzicht hebt dat je ook weer snel aan het werk kunt. Helaas pakken ook daar de donkere wolken zich samen. De vooruitzichten zijn ook daar somber. Geen zonneschijn. En dat kan ik nou zo goed gebruiken. Dus ik zocht vrolijkheid. En heb het gevonden.

http://liliscratchy.blogspot.nl/

Opeens vind ik het jammer dat mijn frans zo slecht is... Had ik dat vak nu maar niet zo snel laten vallen op school... Natuurlijk een kijkje genomen in haar shop en deze poster besteld. Eigenlijk kan het er niet uit, maar soms moet je wat mensen. Soms MOET je wat. Ik heb nog een mooie lijst van de IKEA en heb al een plekje gereserveerd op de keukenmuur. Kan niet wachten om mijn portie vrolijkheid binnen te laten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten