woensdag 3 april 2013

Take it to the next level....


Vorige week kwam ik op het blog van Lille Lykke (wat een fijne naam is dat) een vrolijke post tegen.
Ik heb deze ook aan mijn jongste laten zien en wat ik al dacht gebeurde ook. Dit gingen wij ook doen tijdens de paasdagen. Heel makkelijk en een heel gezellig resultaat. Wil je zien wat wij zagen? Kijk dan hier.

Maar Imke zou Imke niet zijn als ze er niet een eigen draai aan zou geven. En dat vind ik nou net zo leuk. Omdat de versieringen voor dit jaar al hingen-stonden-lagen en Pasen itself zich al voltrok, gaan we de creaties volgend jaar maar in de takken hangen.


Natuurlijk heb ik zelf ook fijn zitten freubelen. Een tijdje geleden kwam ik ergens een lamp tegen waarvan de kap was beplakt met pompoms. 'Leuk!' dacht ik... Omdat ik toch had ingeslagen bij de Hema wat betreft knutselmateriaal kon ik mijn eigen pompom-lampekap nu ook wel maken. Nodig: lelijke lampekap, pompoms, lijm en een beetje tijd. Het geeft een erg grappig effect 's avonds. Tussen elke pompom schijnt een beetje licht door.

1 opmerking: