maandag 18 februari 2013

CYB

Omdat het nu bij ons vakantie is en ik minder op de kalender en de klok hoef te kijken, een CYB op maandagavond. Op een leven lang zijn het maar details.....
Ik kan erg blij worden van ons huis en de spullen die er in staan. Wat betreft de woonkamer heb ik bijna alle meubelen via Marktplaats bij elkaar gesprokkeld. Op een krukje van de IKEA na en een mand die zelfs al op mijn kamer stond toen ik nog een baby was. Ik hou daar wel van. Spullen met een verhaal. Geen 13 in een dozijn. 'Skurremurrie' noem ik het. Een van alles en nog wat stijl. Maar wel allemaal ok. En kleurrijk.






En zoals jullie kunnen zien, nog geen nieuwe camera in huize Mengelmoes. 

Blij met mijn HEMA hertje (gelukkig was ik er op tijd bij...) De cupcake tas, gekocht voor 2,50(!) bij de V&D, mijn rode letterbak vol met herinneringen, het prachtige schilderij gemaakt door mijn gehandicapte zus. Een knap staaltje art brut. Ons poezebeest Silly. Zeg maar Sil. Jaloersmakend soms om haar zo te zien liggen. 's Ochtends gaat ze in haar stoeltje zitten en ik zie haar denken. 'Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Ga ik deze dag op mijn linker- of op mijn rechterzij doorbrengen...' En een kiekje van de vensterbank. De polkadotten etagère is de Sinterklaassuprise die mijn moeder voor me heeft gemaakt. Daarop dit leuks


Hmmm, ik had ze beter eerst even kunnen arrangeren. Cupcakes, engels drop en kleine taartjes. Lekker zoet dus.....

Tot zover deze eerst inkijk. Het klopt hè? Mengel en Moes all over the place...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten