dinsdag 12 februari 2013

Gerrit

Ik las gisteren het blogbericht van MaandagDaandag's Daan over hun creatieve middag met dozen uit de supermarkt. Met uiteraard weer geweldige foto's. Ik reageerde op dit bericht en vertelde dat wij thuis ook wel eens van deze creatieve sessies hebben en het schoot me te binnen dat ik van de slakkendoos nog wat foto's heb van een paar jaar geleden. Dus in navolging op het bericht van Daan ook van mij een dozenberichtje met  beeldmateriaal. Imke werd even Gerrit. Grote fans als ze hier zijn van Spongebob (kunnen we kinderen? en het antwoord is altijd ja...) en zijn trouwe slak. Mauw. Voor diegene die niet (meer) zo 'into Spongebob' zijn, Gerrit is de naam van zijn slak. Mauw.



Natuurlijk hebben we al zoveel meer geknutseld van dozen. Een kattenvilla (met verdiepingen en balkon, jawel) voor onze Sil, een poppenkast, een boot.... Heerlijk om te zien hoe de fantasie vanzelf naar boven komt. Dozen: Goedkoop, in overvloed verkrijgbaar en ideaal voor een mogelijk opkomende verveling. 'Mama, wat kan ik doen?' 'Hier..., heb je 'n doos...' 
          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten