zondag 3 februari 2013

CYB

Deze week stond in het teken van school. Een project dat bijna af moet zijn en de nodige kinderstress oplevert. Stress die gelukkig ook alweer voorbij is, omdat mijn jongste opeens de smaak te pakken krijgt en bedenkt dat het toch wel erg leuk is om te doen en het ook nog eens resultaat heeft. Ergens lang tegenaan hikken... Ze heeft het niet van een vreemde. Meerijden met beide dochters naar het schoolzwemmen. 'Lang leve de moeders die bij huis zijn'... Ik doe het graag. Gewoon, omdat het KAN.

Blij met mijn nieuwe knalgele koffiezetapparaat. Oude verkocht en van de opbrengst extra vrolijkheid voor de keuken aangeschaft.

En uit ernstig onverwachte hoek kwam voor mijn jongste deze verrassing van haar grote zus:



Dat is toch heerlijk? Zusje blij verrast. 'Oooh, dank je wel!' en van mij kreeg ze weer complimenten terug. Daar doen we het voor. 

Op naar een nieuwe week. Hopelijk volgende week een CYB met beter beeldmateriaal, maar daarvoor eerst een CMM (Count My Money). Ik wil namelijk een camera kopen. Eindelijk. De situatie is niet helemaal fijn om zulke aankopen te doen, dus even wat dingen op de rij. Maar ja, het zit al in mijn hoofd en als het zich eenmaal daar bevind?!... We gaan het meemaken.

Opperblogger Anki van zilverblauw is ooit begonnen met CYB. En al velen zijn haar mooie voorbeeld gaan volgen. http://www.zilverblauw.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten