vrijdag 22 februari 2013

Lily

Ik heb er lang op moeten wachten, maar vandaag kwam dan eindelijk de poster binnen die ik 30 januari besteld heb. Mijn portie vrolijkheid (bedankt madame Lily) waar ik zo naar uitkeek hangt al aan de keukenmuur. Na zo lang wachten moest dat natuurlijk stante pede gebeuren. En ik ben er blij mee (niet iedereen deelt mijn enthousiasme, maar ach, dat kan me niet deren. Dat stukje muur is er voor gemaakt. Tuttebel als ik ben vind ik het belangrijk dat er links, rechts, onder of boven evenveel ruimte is rondom de lijst. En dat is er ook nog...




Het gingerbread stel heeft nu eindelijk ook een leuk plekje gekregen. Ik vind ze goed bij de poster passen, dus zij staan fijn op de lijst.

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hè, vind ik dus ook. Mijn kinderen vinden 'm ook erg leuk. Er is zoveel op te zien. Moest wel eerst even alles voor ze vertalen... Wat is 'cleaning boxing glove' mama? hi hi...

      Verwijderen