dinsdag 26 februari 2013

Ein-de-lijk

Ik heb 'm hoor! Een nieuwe camera. Naar het schijnt een makkelijk en eenvoudig 'instapmodel', maar met geweldige mogelijkheden. Het is de Nikon d3200 geworden. En ik is er blij mee!!!
Ik heb nog nooit een spiegelreflex-camera gehad, dus het is wel een ontdekkingsreis, maar één waar ik  goede zin (en moed mocht dat nodig zijn...) aan ben begonnen.

Vorige week had ik met een oude digitale camera een foto gemaakt van een leuk hoekje in mijn keuken. Zelfs met wat kleurbewerken in Photoshop werd het niet wat... Gisteren met de Nikon hetzelfde hoekje weer vastgelegd. 0 Kleurbewerken. Zoek de verschillen. Het zijn er ongeveer 100.000.




2 opmerkingen:

  1. Fijn, een nieuwe camera! Leuk de verschillen met je oude camera. Ik heb de d3200 ook :) Maar met mijn nieuwe lens erbij kan mijn geluk helemaal niet meer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke lens heb je er bij gekocht? Ik zit eraan te denken om een extra lens te vragen op mijn verjaardag. Tegen die tijd weet ik wel hoe ik mijn camera gebruik en wat mijn wensen zijn. Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen