woensdag 13 februari 2013

Valentijn

Net als elk jaar koop ik een lief cadeautje voor mijn dochters. Eigenlijk (...) vind ik die commerciële feestdagen maar stom. Ik heb er gewoon niks mee. Maar tegenstrijdig als ik soms (en net iets te vaak) kan zijn, grijp ik zo'n gelegenheid toch weer aan om 'er iets mee (of aan) te doen'. En morgen is er weer zo'n dag. Valentijnsdag. Alle etalages zijn rood. Chocolade is er te koop in overvloed en de kaartenrekken puilen uit met I love you... Natuurlijk kan ik een kaartje sturen naar ons eigen huis, maar kleine cadeautjes vind ik nu eenmaal wat leuker.
Op naar de stad en zoeken naar iets kleins en liefs. Waar beter te slagen dan in één van mijn favoriete winkels. De HEMA. En oehw... ben ik even goed geslaagd. Ik heb 2 zoete kettinkjes gevonden (en gekocht...) van Return to Sender. Mooi initiatief en mooie producten.


HEMA I love you. En niet alleen op Valentijnsdag.....


2 opmerkingen:

  1. Yes, ik hou ook van de Hema. Geweldige cadeaus! Waren ze blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, gelukkig wel. Meteen om en dragen naar school. Ik verwacht echter wel dat het kettinkje ook mij errug goed zal staan....
    En waarom verbaast het me nu niet dat jij ook van de HEMA houdt... :-)

    BeantwoordenVerwijderen