vrijdag 15 maart 2013

Glim sa-la-bim

Zal ik het doen, of zal ik het niet doen.... Ik stond een tijdje te dralen met het schaaltje in mijn handen. Op het prijskaartje stond 1,50. Niet duur. Maar ook ERG kitsch. Fout kitch of toch niet? Wel erg mooie kleuren. En de duifjes zijn ook erg schattig. Geen beschadigingen. Hmmm.... Ik besloot het op mijn tocht door de kringloop maar even bij me te houden. Terugzetten kon altijd nog. Mocht ik mezelf thuis betrappen op de gedachte 'wat heb ik nu weer gekocht...' kon ik het altijd nog als cadeautje voor iemand gebruiken. Dan zou ik het schaaltje vullen met bonbons of ander lekkers. En zo had ik dit schaaltje voor mezelf al weer verantwoord. En ach, 1,50 viel ook wel weer mee.


Thuis het gekleurde porselein eens grondig gewassen en gepoetst. Het schaaltje leek me dankbaar en glom me tegemoet. Dit wordt geen cadeautje. Voor niemand niet. Ik ga er lekker zelf van genieten. Commentaar zal ik er wel op krijgen. Niet iedereen kan in een paar tellen van fout kitch naar supergeweldig kitch omschakelen....




Wat vinden jullie? Fout? Of had je dit schaaltje ook mee naar huis genomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten